Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody a organizace testování software
Kajan, Miroslav ; Kolář, Dušan (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato práce přednáší návrh na zlepšení organizace a metodik testování za pomoci studia nejrůznějších přístupů a následné aplikace v reálném prostředí firmy Siemens CZ. V první části práce rozebírá vývojové modely z hlediska segmentu testování a v části následující se zaměřuje speciálně na metodiky agilního testování a vývoje jako celku včetně použitelných metrik pro evaluaci jednotlivých aspektů software vystupujícího z fáze testování. V třetí části práce seznamuje čtenáře se způsobem fungování organizace ve firmě Siemens a analýzou reálného projektu hodnotí pozitiva i nedostatky testovacího procesu a jeho řízení. Praktická část této práce spočívá v návrhu a implementaci zásuvného modulu pro prostředí JIRA. Nástroj dokáže přehlednou a interaktivní formou v dlouhodobém měřítku pojmenovat a vyčíslit status projektových fází agilního vývoje a testování, přičemž výstupem jsou jasně definované problémy, které lze pak snadněji ošetřit a argumentovat další postup.
Lukostřelba jako prostředek ke zlepšení pozornosti u dětí mladšího školního věku
Chrzová, Kateřina ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Chvostek, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce se snaží přispět k řešení nápravy poruch pozornosti u dětí mladšího školního věku. Cílem je zhodnotit dopady lukostřelby na pozornost dětí i v běžném životě. Zabývá se historií lukostřelby, lukostřelbou v dnešní době a propojením problematiky pozornosti u dětí mladšího školního věku. Jakými poruchami děti v tomto věku trpí a zda může lukostřelba pomoci dětem s problémy pozornosti. Pomocí dotazníkového šetření o povědomí široké veřejnosti o lukostřelbě a experimentu založeném na pozorování dětských lukostřelců jsem došla k závěrům této práce.
Význam pozornosti u žáka jako předpoklad osobnostního rozvoje
Hozáková, Kateřina ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Valenta, Josef (oponent)
Bakalářská práce "Význam pozornosti u žáka jako předpoklad osobnostního rozvoje" se nejprve zabývá obecnými otázkami vývoje pozornosti žáka a hledá souvislosti v kontextu dnešní společnosti. Vysvětluje klíčový pojem pozornost, vymezuje základní pojmy související s problematikou a podmínky, které pozornost ovlivňují. V následujících kapitolách se zaměřuje na poruchu pozornosti a neschopnost soustředění ve školním prostředí. Následující části jsou více využitelné v praxi, protože se v nich uvádí metody výuky ke zlepšení pozornosti, aktivity a hry, které pozornost udrží, nebo zkvalitní. Klíčová slova Pozornost, koncentrace, deficit pozornosti, porucha pozornosti, ADD, rozvoj pozornosti, rodina, škola, pedagogická práce
Úspěšnost integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných základních škol
Kulhavá, Zuzana ; Blažková, Veronika (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Diplomová práce na téma Úspěšnost integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části, v první kapitole jsou zmíněny a vysvětleny pojmy integrace, inkluze, postižení a speciální vzdělávací potřeby. Druhá kapitola teoretické části je věnována podpůrným opatřením ve vzdělávání, možnostem školy a školských zařízení při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Závěrečné dvě kapitoly popisují vývoj českého školství a školské systémy vybraných evropských zemí, přičemž je snaha obsáhnout modely, kde inkluze dlouhodobě probíhá a naopak zmínit příklady zemí, které jsou v integračním procesu teprve na začátku. Praktickou část tvoří kvalitativní výzkum, který se skládá z několika částí. Dotazníkové šetření, které bylo prováděno na dvou základních školách, a které si klade za cíl najít odpověď na otázku, v čem pedagogičtí pracovníci spatřují úspěšnost procesu integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a co vidí jako nejdůležitější pro úspěšné zvládnutí integrace. Asistenti pedagoga v rozhovoru odpovídali na otázky, které mířily k podstatě jejich práce a které si kladly za cíl objasnit, proč je jejich práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami tak důležitá, jak jejich pozici vnímají rodiče a ostatní pedagogičtí...
Odborná péče o děti s odkladem školní docházky
Opekarová, Zuzana ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Zemková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce "Odborná péče o děti s odkladem školní docházky" je zaměřena na analýzu odborné intervence u dětí s doporučeným odkladem školní docházky v předškolních zařízeních a v přípravných třídách základních škol. Součástí diplomové práce je také metodický obrázkový materiál, který je možné využít jako inspiraci pro systematickou práci s dětmi, které mají odklad školní docházky doporučen.
Možnosti a meze práce s motivací u žáků se syndromem ADHD a ADD na prvním stupni ZŠ
Dvořáková, Michaela ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Horská, Petra (oponent)
Diplomová práce s názvem Možnosti a meze práce s motivací u žáků se syndromem ADHD a ADD na prvním stupni ZŠ se specializuje na hledání efektivní motivace u zmíněných žáků. V teoretické části diplomové práce budou vymezeny pojmy motivace, syndrom ADHD a ADD, vyučovací metoda, organizační forma, hodnocení, vztah učitele a žáka. Dále bude provedena dílčí analýza jednotlivých pojmů a vztahů mezi nimi. Zpracovaná teoretická východiska budou zohledněna v empirické části. Cílem empirické části bude vypozorovat efektivní způsob motivace žáků se syndromem ADHD a ADD integrovaných v běžné třídě na prvním stupni základní školy. Z výzkumných metod bude použito přímé a zúčastněné pozorování, kazuistika, analýza prací žáků. Klíčová slova: motivace, ADHD, ADD, vyučovací metoda, organizační forma, hodnocení, vztah učitele a žáka
Pohybová aktivita a její vliv na žáky se specifickými poruchami učení a poruchami chování ve výuce na 1. stupni ZŠ
Muráriková, Lucie ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Pádivý, Martin (oponent)
NÁZEV Pohybová aktivita a její vliv na žáky se specifickými poruchami učení a poruchami chování v běžné výuce na 1. stupni ZŠ AUTOR Lucie Muráriková KATEDRA Katedra tělesné výchovy VEDOUCÍ PRÁCE PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. ABSTRAKT Tato diplomová práce se věnuje problematice specifických poruch učení a chování. Cílem bylo vytvořit několik plánů aktivit, cvičebních a pohybových plánů, které měly za úkol zjistit, jak pohybová aktivita ovlivňuje práci žáků se specifickými poruchami učení a ADHD/ADD. Mou myšlenkou je to, že by pohybová činnost měla nejen pozitivně ovlivnit celkovou kvalitu výuku, ale zároveň by měla velice dobře sloužit při reedukaci konkrétních SPU a u dětí s ADHD a ADD. Žáci s SPU by měli po určité délce experimentu vykazovat výrazné změny v jejich výsledcích a znalostech. Žáci s ADHD a ADD by měli jen vykazovat lepší výsledky a znalosti v důsledku zlepšení pozornosti, ale zároveň by měli ovlivnit jejich délku soustředění, vyrušování během vyučovacích hodin, případně sklony k agresivitě. Plány a aktivity k reedukaci jsem konzultovala s dětským psychologem a speciální pedagožku. A za pomoci pozorování dvou skupiny - experimentální a kontrolní - jsem sbírala data k vytvoření praktické části práci. Výzkum jsem uskutečnila ve dvou třídách na ZŠ - Ing. Miroslava Plesingera - Božinova - kde pracuji...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.